Przeglądy i naprawy
Dokonywanie przeglądów i napraw
Przeglądy i naprawy aut odbywają się wyłącznie w punktach serwisowych wskazanych przez HCPL – konieczne jest wcześniejsze umówienie się (z min. 5 dniowym wyprzedzeniem).
Czytaj więcej (Informator Kierowcy)
Awaria samochodu na drodze
W przypadku, gdy awaria samochodu uniemożliwia dojazd do serwisu (istnieje konieczność holowania) należy skontaktować się z:
HCPL ASSISTANCE +48 22 223 60 55,
HCPL ASSISTANCE TRUCK
+48 22 278 70 00
Natomiast, gdy awaria wystąpiła za granicą, koszty wynikające z zapisów umowy (ale nie większe, niż gdyby naprawa odbywała się na terenie Polski) zostaną pokryte przez HCPL.
Czytaj więcej (Informator Kierowcy)
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny.
Okresowe badanie techniczne
Użytkownicy pojazdów są zobowiązani do przestrzegania terminów badań rejestracyjnych pojazdów. Przeglądy odbywają się na Stacjach Kontroli Pojazdów wskazanych przez HCPL. Termin pierwszego przeglądu dla nowych pojazdów osobowych wynosi 3 lata od daty pierwszej rejestracji, pojazdy z instalacją LPG co roku muszą być poddawane kontroli.